Thursday, September 3, 2009

++hObi BaRu kU++

Cube korg tgk benda ni..
mesti korg tau kan permainan ni..
aku dpt benda ni ptg td..
my TTM yg bg..hihi
actually..aku mmg dh lame nk men benda ni..
tp x beli2..
so kali ni dpt btl2..
sonok giler..
dh mcm bdk2 kecik dpt permainan lak..hihi

aku dh pusing2 byk kali..
tp x gak settle2..
even rumet aku si sue tu ckp..
"akak,akak mesti x dpt wt"..
sbb dia pernah bace dlm paper yg ada org tu 37 thn baru dia dpt settle kan benda ni.he
tp aku mkn bersemangat nk wt..
sbb aku yakin..
yg aku leh wat lah..
kalo org len blh..
aku mesti blh..
lg pn hari ni baru 1st day..
byk lg ms..
akn ku usaha kan gak settle kan benda ni..haha
go go cayo' FARA..
ganbatte ne..
hihi

hari ni berbuka kt umh..
tp x sempat msk..
so beli makanan kt bazar je..
kak el dtg berbuka kt umh ktorg sekali..
smlm aku ngn rumet t'syg (qiqi, teha, fiza, surul and sue)berbuka kt KFC seksyen 2..
sonok giler ble dpt habiskan ms dgn dorg sume..hihi
hari ni aku x ngntuk mcm smlm..
maybe sbb semalam kekenyangan lps berbuka kt kfc kot..
mcm mkn ubat tdo lak smlm..
aku tdo dr kul 9 mlm smpai kul 5 pg..
dasyat giler kan..
hihi
mlm ni pn aku ptt tdo awal..
sbb esok aku nk wt lab sehari suntuk..
huhu
hope sumenye berjalan lancar..
(x sbr aku nk siap kan sume projek aku..)

ptg td ada org bg aku msg..
aku tanye sape..xnk jwb lak..
erm...entah saper2 ler..
dah lah 3-4 ari b4 ni pun ad no yg x di kenali msg n mizkol2 aku..
aku tanye dia kate..dia mamat..
entah mamat mane pn aku x tau..
wt penat aku je nk pk sape kn..
huhu

td aku termarah 'kwn' ku lg..
dh lame aku x geram ngn dia..
tp entah lah..
td mmg x dpt nk thn mrh tu..
sbb dia suke ckp benda yg aku xsuke..
'kwn' ku..
bape kali aku nk ckp..
aku x suke ko ckp cmtu..
huhu

tp td dh tepon dia..
dia kate dia x majok..
tp last2 msg trs diam..
dh t'tdo or mmg majok..
huduh ler kalo lelaki majok..hehe

k ler..
aku dh penat giler..
nk tido..
Zzzzzz



4 Comments:

  1. Nur Nadhirah Azmi said...
    aha..permainan ni....sepupu nad yg umur 12thn..dah setelkan.better akak cuba....blehnya....bukan 37 thn..dlm masa 1 hari pun akak dh leh wat..x kan sepupu nad leh wat..akak x leh wat...so..nad sokong dari belakang(siap letak banner lg kat depan pintu masuk baiduri)..heheh
    akusygdia said...
    haha..
    ok2..
    ni kire 1 cabaran ni..
    akk nk usaha gak..
    mmg yakin blh ni..
    tp wt ms ni x dpt lg nk faham cara yg btl nk men tu..
    hihi
    moi meme said...
    awa da pnah pat slesai kn ..
    p ngn bimbingan guru ah ..
    haha .
    akusygdia said...
    hehe..
    kak fara pn dpt bimbingan gak..
    kak nor yg jd pembimbing nyer..
    hehe
    kak nor dpt wt byk gak..
    tp dia lupe gak skit2..
    hehe
    so kami same2 usaha nk settle kan benda tu..

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails