Sunday, September 27, 2009

++StuDy+assG+pRojek++


waa...memikir kan 3 benda ni..
leh wt otak aku jd giler..
huhu..
dis coming friday..i've a test..
test colloid..
waa...buku je aku bwa blk time cuti raye tu..
tp aku x sentuh pn..
huhu..
assg aku sentuh gak lah..
i already done sumer assg colloid..(agak mencabar gak ler nk siapkan 20 pages tu..)
so..aku sedikit lega..
tp lab 3 lab report colloid x siap lg..(tp aku dah siap type sume..juz wt result n discussion je..)

cm hari ni..
bgn pg td smgat berkobar2 nk wt keje special topik skit2..
tp di sebabkn dh lame x on9..
aku melepaskan kerinduan thp cipan aku ni kt blog ksygn aku ni..
bile dh buka blog..
update itu ini..
x sdr ms berlalu ngn pantas nyer..hihi

erm..jwb nyer mlm ni kot baru aku start wt keje...
COMPULSORY cik Faralinda..
kena gak wt keje..
mane nak study colloid lg..
huhu

PROJEK lak..
ni lg wt aku mkn tendion..
sample yg ke 3 x siap lg..
nk kena wt mold utk rice hush yg di 'treat' ngn silane lak..huhu
bertambah lah lg sample aku utk TGA n DSC test..
yg ad ni pn byk x siap lh lg..
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


aku rs aku kena sedar..
blaja mengawal diri n plg pnting kawal emosi..
aku kena blaja n memahami apa yg perlu aku wt..
n tujuan utama aku dtg ke sini..
fara..look forward..
dh last sem pn ni..
study study study..
tu yg ko kena wat...
wake up fara....
go go cayo'....
gambatte kudasai..=p



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails