Wednesday, September 16, 2009

++mOOd baLik Raye++

pg ni aku bgn awal..
sbb mlm smlm aku dh tdo lame..
konon nk wt proposal yg puan sue nak..
tp aku bantai tdo lak..
cm penat sgt je..
padahal siang tu..aku bkn wt pe pun..
hihi..
tdo x ingt dunia..
so hari ni pg2 kena bgn..
kls kul 12.30 hari ni..
tp kul 10.30 aku ad group discussion nk bincang psl jepun..
huhu..

hah..bercerita psl subejct jepun..
aku lega gile..
dh lps oral jepun smlm..
n alhamdulillah..
dpt gak jwb..
tp ad gak yg aku bantai..
hihi..

smlm x jd buka pose kt luar..
sbb msg2 dh penat..
jd kami beli makanan kt bazar n then mkn kt umh je..
today is wednesday..
yahoo....
esok aku nk blk kg dah..
x sbr nyer..
mood blk kg mmg best..
tp bile mood blk kg dh ad..
ia dh mengatasai mood untuk wat2 keje n assg..hihi
(sbb dlm otak dh pk umh je..mls dh nk wt keje)
ni pg2 buka laptop pn..
smbil dgr lagu raye..

hish..
x sbr nyer nk jejak kan kaki dpn pintu umah..
mak aku kalo aku blk dia msti dh tunggu dpn pintu..
then bile nmpk aku..
aku x sempat nk salam..
mak aku dh peluk cium aku..
hihi..
ni lah ksh syg seorang ibu kan..
sbb tu aku syg sgt mak aku...
u r da best mak...
=p

esok kalo aku dh blk seminggu lbh ler aku x menulis kt blog ni..
so..
akn ku kumpul citer byk2 utk di citer kan nnti..
hihi..
tp yg penting aku nk raye puas2..
even byk keje aku kena wt cuti ni..
raye ttp raye..
(tp kena gak study...coz ad test nek cuti raye nnti..huhu)

2 Comments:

  1. Lia3003 said...
    selamat hari raya dan selamat pulang ke kampung..jangan lupa datang raya ke rumah aku..
    aku tunggu depan pintu sampai ko datang..if ko x datang, aku gi batu belah, batu bertangkup
    (ugut nie) haha
    ++ aKuAqiLaH ++ said...
    selamat hari raya..
    kim salam aku kat fmly ko..
    walaupun diorg kenal dr nama jer..aku x kisah..ko ttp kene smpaikan salam aku nie..hehe..
    dh smpai kg nnti jgn lupa study colloid..hehehe..
    test will be coming soon..hahaha..

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails