Sunday, September 27, 2009

++yey...i'm back++

yey..aku kembali ke dunia blogger...
mlm smlm aku kembali plg ke shah alam dgn slamatnyer..
thanks to 'him' yg sudi bersusah payah utk aku..
n aku x kn terbayar budi dia tu wt ms ni..
kecuali ada jodoh antara kami..
Hopefully..
Amin...

now kite citer psl raye lak..
raye thn ni aku rs krg meriah skit compare ngn raye2 sblum ni..

1) sbb ktorg x blk kg (abg iwan cuti smpai raye ke-2 je..)
2) kwn2 aku plak ramai dh keje thn ni (so,dorg pn cuti jap je..)..n aku x sempat jumpa dorg..lg2 nana..(ktorg juz msg je..n nana gtau dia dh nk tunang bln 11 ni..waaa..sorg lg kwn aku dh nk tggl kn dunia bujang)
3) raye thn ni 3 hari pertama hari2 hujan..lebat giler siap ngn guruh n kilat..jd nyer aku ssh nk g beraya..huhu
4) thn ni pn mcm x semangat pn nk amik gmbar raye byk2...
5) income duit raye pn x byk cm thn2 lps..hihi

tp byk gak yg best..

1) kwn2 aku ramai gak dtg beraya..sonok giler dpt jumpa dorg..
2) thn ni aku dpt raye umh jiran2 aku..(thn lps x dprt raye coz aku cuti raye x lame..then stiap ari aku g beraya..)
3) thn ni family aku dh bertambah sorg lg..(kak tie merangkap 'akak iparku')..n bln 12 ni aku akn dpt ank sedara lak..=p
4) n plg best..ada org jauh sudi dtg umh aku..(ni mmg best giler..hihi..aku syg bangat same kamooo....=p)
5) raye ke-4 ada kwn aku khwin..meriah gak mjlis khwin dia tu..
6) n plg best raye ni adalah raye yg aku plg lame ada kt umh..coz thn2 b4 ni plg lame pn smpai raye ke-5 je..

ni antara gmbar2 raye yg aku amik...

ni lah aku di pagi raye..(ni baju raye thn lps yg aku x sempat nk pakai lg..hihi)

aku n akak ipar ku

abg ejal n kak tie...

mak+abah di apit abg ejal n menantu ksygan..hihi

sesi memohon maaf dan keampunan dr ayahanda n bonda tercinta...Linda syg mak ngn abah...

abg ejal n abg iwan ku..look..(abg iwan ku makin gemok..hihi)

ni lah sebahagian dr family aku..(adik dayah ku x dpt turut serta dlm gmbr ni..huhu)

menunggu org dtg beraya..hihi

2 Comments:

  1. Nur Nadhirah Azmi said...
    ni ka..baju pink yg dicari2.....biasa jer...hehehehehhe....
    akusygdia said...
    bkn lah nad..
    x bace btl2 lah tu..
    ni baju raye thn lps yg akk x sempat nk pakai..
    baju raye pink akk lain..
    x sempat lg nk amik gmbr pakai baju raye tu..
    sbb akk jrg pakai baju raye di pg raye..time nk kuar beraya..baru akk tukar baju raye yg baru..hihi

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails