Friday, September 11, 2009

++SaHur bErsaMa Mc'D++

di sebabkan aku xsht ari ni..
mkn pn makin x selera..huhu
td masa berbuka pn aku mkn skit je..
xleh nk sumbat dh..
rs nk muntah je..huhu

then,rumet aku nk kuar g mc'd..
dia tnye nk pesan pape x..
tibe2 teringin lak nk mkn burger..
ngh ada selera..xleh lah aku tolak..
he..



ni lah menu mc'd yg aku tempah..
act..aku jrg skit lyn mc'd ni..
sbb aku lg suke kfc..
so xtau nk mkn pe..
tp yg aku tau..
kalo g mc'd ni aku suke tempah mc chicken burger dia..
sedap...



Air pepsi yg aku dpt pun aku bg surul minum..
ngh sakit tekak ni..
doc x bg aku minum air sejuk sgt..
tp skit2 leh kot..
(sbb td aku minum gak air sejuk tu..hihi)

dh penat ni..
esok kuliah pg..
aku pn dh makin x larat..
my energy was running down..
aku penat..huhu
hope esok aku mkn bertambah sihat..amin

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails