Wednesday, September 9, 2009

++Sesi bUka pUasA++


Alhamdulillah..hari ni dh puasa ke-18..
skjap je kan ms berlalu..
rasanyer mcm baru je mula puasa..he
erm..
dh nk raye...
aku pn x sbr nk blk umh..
windu nyer nk jumpa family aku..
lame sgt x jumpa dorg..
sejak nek sem ni..aku xpernah blk..(even cuti byk..huhu)
apa kan daya..
aku di landa ke'busy' an n bebanan keje yg byk..
so sad..

hari ni x penat sgt..
sbb pg td ad kls jepun cm bese..
then..cont wt lab project..
tp agk geram gak..coz en jo hlg je..nk tnye pn ssh..
(rs cm aku nk ikat je dia biar dia dok diam2 kt lab tu..haha)

ptg g kls CAD/CAM cm bese..
n kls pn berjalan cm bese..
enjoy...=p

n plg best coz td ktorg buka pose ramai2 ngn classmate..
aku, qiqie, teha, as, sue, kak nurul, eja n of course Lan..hihi
yg len ada yg nk ikut tp ad hal..
venue berbuka kami kt kedai mkn seksyen 2 je..
tp d sbbkn mkn ramai2..
sume jd sedap..
hehe

pas mkn borak2 n gossip2 jap..
then..baru gerak blk umh..
smpai umh solat..mandi..
then..aku Zzzz..
hehe
kul 11 lbh baru aku bgn..
tu pn sbb nk mkn..
n skrg trs cont on9..
esok pg xde kls special topik..
yahoo..
rs cm hilang 1 bebanan..
aku x suke btl subjek tu..
tension ....
n rs cm buang ms je..huhu

tp pg sok nk wt assg CAD/CAM..
so kena g fact awal gak ler..

dh lame x citer psl 'kwn' aku kan..
aku pn xtau ler kabo dia skrg ni..
kejap rs cm dia ada..
kejap rs mcm dia dh hlg..
erm..
dia ada mslah hari tu..
cian dia..
maybe stress sbb keje..
tp dia xnk pn luah n citer kt aku..
erm..aku leh je luah n citer mslh aku kt dia..
tp dia???
huhuhu..
erm..xpe lah..
aku harap dia dpt settle kan mslah dia tu..
aku x nk lah dia tension2 n stress lg..
cian dia kan..

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails