Tuesday, August 11, 2009

++tOday++

(tuesday-11.8.09)
ari ni xtau nk tulis pe..
tp hepy r..
sbb dh pas test CAD/CAM td..hehe
sgt seronok
klakar giler time test..
nsb baik ad abg Fahmi..
kalo dia xde..
ssh btl..hehe

mlm ni borink..
xtau nk wt keje pe..
dtg idea giler ngn rumet2 aku...(qiqi lah bg idea giler..hihi)
ktorg tibe2 rasa nk melaram pakai selendang..
(saje gatal2 nk try pakai selendang..hihi)
ni antara pic2 yg sempat di snap..

aku n qiqi...ni 1st pic yg di snap

aku yg nakal..say "peace"...(poyo giler..hihi)

aku rs pipi aku makin tembam...(betul ke???)

latar belakang tu fiza punye baju..sibuk nk mencapap

qiqi yg poyoz...+ aku yg sengal..hihi

goggle yg wajib di beli time lab kimia...
saje nk interprem lbh..
dlm lab mls nk pakai...
hihi

sekian je coretan utk hari ni..hihi
hari ni sgt hepy n best..
fara menjadi dirinye yg asal..
ceria+giler2..
mls dah nk pk hal lain..
hehe
go go cayo' fara


0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails