Wednesday, August 19, 2009

++aKu kEmBaLi++

(19.8.09-Wednesday)

aku kembali lg...
lame dh aku x update blog aku ni
keje byk..
otak pening..
jiwa serabut...
n mcm2 lg r halangan yg wt aku x dpt nk menulis...

dis week..ad test colloid (aku x abis study lg...waaaaaaaaa)
pastu kena antar lab report corrosion..
smpai 2 lak tu
dah lah 2 experiment ni memeningkan giler..
(tanya lect pn..kdg2 dia sndiri pn pening nk jwb soklan tu)
tp aku dh lega skrg...
dua2 lab report tu dh siap akhirnye..
tu pn dgn bantuan qiqie n teha
ktorg berdiscuss same2 smpai msg2 blur..
giler pening nk wt report tu..huhu
(aku bersyukur ada kwn2 cm qiqie n teha..thanks korg..cyg bangat kt korang..hihi)
smlm ada quiz jepun
blh lak dia bg pilihan jwpn..
kelakar tui..
jd nyer..sng je lah nk jwb..alhamdulillah

mlm ni lak kena g fact..
ada kursus kerjaya...
sengal tui g wt kursus mlm2 hari..
x cukup waktu siang dh ke..
tp kena gak pg..
lgpun hari ni kami tersangat nakal..
dgn bangga nyer aku,teha n qiqie ponteng sume kls utk hari ni..
ktorg xpernah ponteng kls..
n ktorg lah antara muka yg kehadiran sntiasa penuh..
(so..bile sesekali nk ponteng..ktorg bantai pnteng kls sehari trs..hihi)

kena pg gak mlm ni..
tp memikirkan x abs lg study colloid..
akn ku bawa nota n study smbil mendengar penceramah tu berceloteh..hihi
dlm pale dh terbayang notes colloid je..huhu



faralinda..
wake up...
study2..
ingat pesan mak+ayah n harapan family kt ko..
mum...
i miz u..
miz u sooooooooooo much..lame x tepon mak...
huhu

skrg jiwa aku dh makin hepy..
yey..

1 Comment:

  1. akusygdia said...
    saje nk try..hihi

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails