Saturday, August 22, 2009

++bOwLing puNyer sTOry++

Pada hari jumaat yg indah smlm..
persatuan aku, Matech (Materials Technology) tlh mgadakan Family Day dgn jayanye..
d sbbkn fakulti x bg ktorg wt family day krana penularan H1N1..
bdk2 ni pn ganti lah family day dgn pertndingan bowling...

tmpat : tenpin bowling Plaza Alam Sentral
tema : suke ati lah nk pakai baju color pe..
yg pnting pakai baju..hihi

patutnye sume ni start kul 3...
tp yg arrange pn dtg lmbt..hampeh tui..
mula2 tu sedikit merosakkan mood aku gak lah..
aku plg x suke menunggu..
kate kul 3..
tp dorg yg lmbt..
mmg agak marah gak lah kami mula2 tu..

bile sume org dh dtg..
game pun di mulakan..
team aku..
aku,qiqie,lan n sobri..
1st round mmg semangat giler..
score gak r..
msk 2nd round
msg2 dh penat
lg2 aku..
tgn sakit lak..
mmg ada gak r aku sumbang bola ke longkang..
hehe
aku pn pelik..
aku dh bg bola tu ksh syg..
dia nk gak masuk longkang..
haha

lame gak r main..
tunggu smpai sume group abs kan game..
sume skali ada 1o group...

last sekali..
time untk penyampaian hadiah..hihi
n x sangka..group aku dpt gak hamper..
even no 5..
tp kami bangga..
sbb nye..dr no 1 hingga 5.. group ktorg je yg ada p'puan..
dorg sume lelaki yg wakil..
cnfirm r leh menang..
haha
n ni antara pic2 yg sempat di snap..
byk lg kt camera muazam...
nnti baru nk collect..
even tgn aku skt sbb rushing wt keje dr hari khamis..
then cont main bowling..
tp aku x ksh pn...
sbb nyer aku heppyyyyyyyyy..
hepy giler...
hehe



ni lah bdk part aku (ada yg x dtg sbb blk kg...)
kwn2..kite dh last sem..
kenangan mcm ni xkn aku lupekan...



bersama sebahagian bdk course aku yg best n sporting gler..



aku n miz qiqie (rumet ksygn aku yg sentiasa cool tp sengal..hihi)



aku cyg kowg...mmmmuuuahhhh



yana,kak nurul n amaliza..(dorg kena pakse main..he)



Lan saje je nk nyibuk blkg tu...



ni 1st pic yg di snap..
act ms ni ktorg tgh angin sbb tunggu dorg yg lembab giler dtg tu..
tp aku ni even ngh marah pn..
ttp blh bergambar
berposing itu wajib bg ku..hihihi


4 Comments:

  1. ++ aKuAqiLaH ++ said...
    mmg hepi sgt mase nie kan..
    kenangan yg x bleh n x akan dilupakan..hehe..
    Ooo, ko kate aku sengal ye..
    ko lg sengal drpd aku tau(nie mmg fakta)..hehe
    akusygdia said...
    tau xpe..
    mmg hepy giler..
    tahap gaban..haha
    alah..
    aku sengal..itu auta..
    ko sengal..itu mmg fakta..
    so..pikir n renung2 kan..
    selamat beramal di bulan puasa..
    hihi
    ++ aKuAqiLaH ++ said...
    mane ade..
    aku tak sengal..
    ko yg sengal tahap cipan nye lah..
    aku tak sengal langsung..
    tak caya tanya ar fmly aku..hahaha..
    akusygdia said...
    amboi..
    siap nk tanye family..
    dr tanye family..bek aku tanye pakwe ko tu..
    cnfirm dia setuju ngn aku..
    sebabnyer..
    dia pun sengal gak cm ko..
    sbb tu korg leh jd couple bahagia..haha

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails