Friday, August 14, 2009

++H1N1 bcOme mOre woRst++

(14.8.09-Friday)

Dah bape ari aku x tulis kt blog ni..
nk kate byk keje..erm..boleh lah kot..
tp entah lah..xde mood nk tulis..hehe

erm..dlm 2 hari ni byk benda yg jd..
n plg merisaukan skrg ialah virus H1N1 makin merebak..


n aku dgr keadaan dh jd makn kritikal..
xpyh kate kt luar..kt uitm tmpt aku ni dh mkn kritikal...
dh ada yg meninggal pun kt sini..
yg di syaki n kena kuarantin tu mmg ramai lah..
huhu..
n org di sekeliling pn makin ramai yg pakai mask..
(aku byk gak cilok mask kt lab..tp mls nk pakai..huhu)


n aku dgr lg..kalo keadaan mkn teruk uitm nk bg cuti lg..
bkn seminggu..tp sebulan..
n plg teruk aku dgr maybe cuti 1 sem..
means..kena extend lg 1 sem..
tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
aku x nk..
mmg x msk akal
aku dh last sem..nk cpt abis..huhu

kesian gak kan kt org2 yg kena penyakit ni..
kalo ada tande2 penyakit tu kena g chek cpt2..
tp bdk2 ni kate kalo g PK pn doktor main chek jauh2 je..
(doktor tu pun dh takut agaknye...hihi)
makin hari makin ramai yg sakit...
takutnyer...

Ya ALLAH..
ko jauhkan kan lah aku, keluarga ku, kwn2 ku n org di sekeliling ku dr penyakit berbahaya ini..
amin...

minggu dpn pn dh nk start puasa..
kwn2 ku semua..
mari kite same2 berdoa..
moga kedatangan ramadhan ini akn membawa seribu keberkatan
n moge Allah memberi kite kesihatan dan menjauhkan negara kite n umt islam di seluruh dunia dr penyakit n virus berbahaya ini..
amin...

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails