Monday, July 20, 2009

++somEthiNg neEd 2 b tHinKing++


"Akan tiba satu ketika di dalam kehidupan apabila anda teramatkan
rindukan seseorang sehingga anda ingin menggapainya dari mimpi anda
dan memeluknya dengan sebenar.

  1. Mimpilah apa yang ingin anda mimpikan,
  2. pergilah ke mana-mana yang ingin anda tujui dan
  3. jadilah apa yang anda
  4. inginkan kerana anda hanya memiliki satu kehidupan dan satu peluang
  5. untuk melakukan semua perkara yang ingin anda lakukan"

Kata2 renungan kt atas ni aku amik dr internet..erm..rindu seseorg mmg wt kite rs cm nk pelok dia..tp dlm mimpi blh lah..nk pelok btl2 kena selinging ngn mak aku kan kalo dia tau...hehe..
aku mmg wt mcm apa yg ada dlm ayat kt atas ni..aku wt sume benda ikut apa yg aku nak..aku rs aku berhak sepenuhnyer ke ats diri aku ni..so,aku berhak tentukan org yg mcm mane yg aku nk jd..so aku mmg pilih watak camni..aku mmg ada prinsip dlm hidup aku..aku yg tentukan camne org yg aku nak..salah ke?...aku mmg mcm ni..ini hidup aku..aku x nk berubah sbb org lain..
aku nk org lain trima diri aku seadanya..huhu
nape ssh sgt org lain nk fhm????

mcm lilin kat atas tu..
dia akan membakar diri dia selagi dia nak
menerangi org lain
aku pn nk jd camtu
ramai org ckp aku menceriakan dorg
tp smpai 1 ms,dorg akan lupe gak kegembiraan yg aku pernah bg
bile dorg rs dorg xkn dpt apa yg dorg nk dr aku..aku plak di persalahkan
aku msh ingat n xkn lupe ayat yg 'kwn' aku bg tau aku smlm
aku x skitkan hati sape2 pn
dia x kenal aku
dia xkenal diri sbnar aku
xsmpai 3 bln dia kenal aku
dia xberhak nk judge aku mcm tu
aku bkn playgurl
aku x jht smpai nk kecewakan n mainkan perasaan org
huhu



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails