Thursday, July 16, 2009

++inSiDen di keDai mAkaN++

after kuar lab n dh decide sape lg nk join ktorg g jln..
ktorg rncg stop mkn kt seksyen 2 dulu
msg2 dh berkeroncong perot
hehe

so,g lah kedai mkn n cari pot nk dduk
then,ktorg pilih 1 kedai
ms ktorg nk duduk tu aku perasan ad sorg mamat pakai baju belang tu tgk aku semacam je
mcm nk mkn
aku wt bodo je
dia ngn kwn dia sorg
then,dh siap pilih lauk aku pn ddk
nmpk mamat2 tu borak ngn qiqi
pastu bile sume dh dduk,qiqi ckp mamat tu tnya name n no tpn aku kt dia
nk kenal lah kononnye
klakar btl lah
x lame tu dtg lg sorg kwn dia lak dok meja tu
entah dia usha ap ntah

xlame tu dorg abis mkn
tibe2 mamat baju belang tu dtg meja ktorg n dorg hulur kertas kt qiqi
ktorg pe lg
bace r ramai2
mamat tu nk kenal ngn aku
siap bg no phone lg
bkn dia sorg je
kwn dia pun same
so,ad 2 no phone skali
klakar giler
ktorg gelak je
smpai sakit perot
mamat2 tu naik pajero tulis DBKL..
siap hon b4 blah
he

then..ktorg pn dh abs mkn
aku x abs mkn
sebab x sedap lah lauk kt situ
mknan sume krg rs
b4 blah,aku letak tiket bus tarikh semalam kt pinggan aku
siap ngn note yg mamat tu bg no phone
aku x berminat lah nk kenal
bkn pe
bg aku..
semudah mane dorg ngurat aku
semudah tu gak dorg ngurat awek lain
lelaki..bkn leh caye sgt
btl x?
dh xde perasaan kena ngurat camtu
huhu

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails