Wednesday, July 22, 2009

++kEpenAtaN++

hari ni aku penattttttttttt giler....kls full dr kul 8-6 ptg..gape pn 1 jam je pg td..huhu..dh lah ari ni hujan lebat giler..kebetulan aku tertinggal payung aku..berkejar2 dr fact aku nk ke fact meki lak..giler penat..
baru rs hari cm full gle..
blk umah trs solat..then msak...
after mkn..aku trs on lptop..mlm ni wt lab report corrosion..waaaaaaaa..pening pale aku..huk huk huk
ramai lak org msg aku mlm ni..
sorry sume org..aku bz sgt
xlarat nk capai nset..apatah lagi nk me'reply' msg2 kalian..
maafffffffff...

mata pn dah lilonk ni..
huhu
tdo lah fara...

mlm smlm aku dh settle habisan2 ngn boy
yahooooooo...
mmg dh stop sumenye ngn dia
hidup aku kembali ceria
good bye boy
g lah bawa kenangan ko skali
aku mls dh nk simpan apa2
dulu ko kate aku ego..
yup..aku admit..aku mmg ego..
tp setelah sumenye terjadi...skrg ni kite same2 sedar...
ko lg EGO dr aku..
pk2 lah wahai boy..

gud nite sume

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails