Thursday, July 16, 2009

++sHoppiNg sAkan++

pergh..
best giler shopping
smpai aku sakit kaki ni
kuar dr kul 2
kul 7.30 mlm baru smpai umah
padahal g 3 serangkai je
bkn turun kL pun
hehe

mcm2 benda aku beli
teman pocek cr kasut
tp last2 as yg beli kasut
aku baru kelmarin kuar shopping
tp ari ni nk shopping gak

kelmarin aku beli kasut, jam n brg2 sendiri
dkt seratus gak r abs
ari ni aku g antar potong suar jeans n slack aku
su pn nk antar skali
syok jln2 mcm2 gak aku beli
aku beli suar jeans
beli gelang cystal
hah..pastu aku join sue g karaoke..
ngn qiqi skali
haha
ngn aku nye tekak yg sakit ni
nk gak melalak
hehe

then
ktorg balik
dh dekat mghrib baru ktorg balik
hehe
baru ingat umh
mmg penat giler jln
entah bape byk kedai ntah ktorg masuk
aku nk cr blaus pn x jumpa
huhu

penat lah
x sempat lg nk update blog ni cntik2
norly dh ajar aku
mesti dia nk tgk blog aku cntik
tp x cntik2 gak
sorry norly meghampakan ko
penat ko ajar aku
huhu

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails