Monday, July 6, 2009

++2nd LaSt dAy++

isnin dtg lg...
huhu
mlm td kul 8.30 baru smpai dr bp..
mmg hujan spnjg jln..
dr kt batu pahat lg..
best r blk sane..
aku mcm biasa lh..
dok lyn ank2 sedara lilo
sonok lyn dorg
dorg pn suka aku lyn dorg
pastu blnje dorg mkn eskrim
suka btl dorg
hehe

khamis yg lps..
ad org mizkol aku..
aku xtau no sape..
tbe2 tergerak hati nk tnya nana..
pastu nana ckp tu no cousin dia..
huhu..
dh lah mlm b4 tu,aku mimpi dia..
boy boy boy
huhu

kebetulan ptg tu gak..
tibe2 che mat ym ngn aku
entah mane mamat tu dpt aku punye email
pastu leh lak wat2 salah org
hehe
che mat che mat
x bf yg sentiasa mengejar aku dr dulu
tp akhirnyer dia fhm gak..
hati aku bkn utk dia lg..
wekkkkkkkkkkkkkkk
skrg baru aku leh lyn dia blk sebagai kwn
aku dh blaja utk memaafkan dia skrg

maghrib lak
tbe2 mr tagged msg aku blk..
mimpi apa ntah
pelik betul hari tu
ramai btl org muncul tibe2 dlm hidup aku
huhu

esok aku dh last
rncg nk ponteng
tp td dah ckp nk half day
huhu
tgk lh esok camne
kalo rjn dtg lah
kalo x,
ponteng
hehehe

ari ni x dpt email ngn 'kwn' aku
dia bz lak
rindu die
hehe
k lah..
ad keje lak ni
huhu
esok kalo dtg leh lah aku continue lg..
huhu

abis practicalllllllllll
yahooooooooooooooooooooooo

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails