Monday, July 6, 2009

++pic2 best jumaat lps++


Ni aku n lielo..
ktorg pntg nmpk camera..
penat wt mcm2 posing ni..tp kena cover gak
dh lh pakai baju kurung..ilg ke'ayu'an nanti
hehe














kak wan kak wan..
dia dok bising je coz xtau nk wt posing pe..
last2 aku cangkung..
dia pn follow skali
aku ni posing apa je aku taram..
yg pntg hepy..
hihi












hah..ni lah Mr Heng n En Azman..
mula2 dorg jd pemerhati ktorg bergambar je
tu pn en azman dh bising x ajak dia sekali..
last2..ngn heng skali ktorg angkut msk dlm pic ni
kak wan slalo ckp..
comp dia slalo hang msti sbb ad mr heng dlm blk ni..
hehe
sorry mr heng..
kak wan y ajar ktorg jd jahat..
kui kui kui










Kami mengapit kak wan..
sonok btl dia dok ats kerusi
kami yg ayu ni dia suh jd bodyguard dia..
tp xpe lah..
kak wan pnya psl..
redah lautan api pn sggup..
hehe







Cube teka kak wan nk sembunyi kan ap?
dia sibuk nak dok blkg kerusi..
takut sgt dia nmpk gemuk
aku suh diet..mmg lah dia diet..
siap mkn pil diet lg
tp bile mkn..
xingat dunia
konon x mkn mlm..
tp bile mkn siang..2x ganda
hehe
sorry kak wan
sedihnyer nk pisah ngn kak wan..
winduuuuuuuuuuuuuuuu





byk lg pic nk letak..
tp mls lak nk upload byk2..hehe

1 Comment:

  1. ++ QiqIE LaLa ++ said...
    best nye ko..
    sempat gak bergmbr ngan diorg..
    aku tak sempat pun nk b'gmbr sbb hujung bulan nie ade audit..
    so sume org bz tak sempat nk toleh kiri kanan..

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails