Saturday, October 10, 2009

++sHooTing dRama jEpun++

Hari ni ad 2 benda yg aku nk citer..
1st psl citer shooting utk drama jepun pg td..
n 2nd psl citer open house kt umh dr Rahmah..hehe

aku citer psl drama jepun dulu lah..
lega sgt coz dh berjaya abiskan shooting dlm hari ni gak..
so dh krg lah skit bebanan keje..
tggl edit2 skit je kan..

pg td start wt shooting kul 10..
then, around kul 12 dh siap dah..
mmg kelakar lah spnjg shooting tu..
maklum lah..
msg2 x hafal dialog lg..
mmg asyik tersasul je sebut..(mmg xde talent langsung nk jd pelakon..hihi)

venue : Tasik Shah Alam
Director & Cameraman : Hasbullah Azlan (Lan)

ni antara pic2 best2 best yg sempat di snap ms shooting td..

aku n teha ngh menghafal dialog..

Lan..(Director merangkap Cameraman..)

Teha and Fiza

belah kanan tu intan..

aku, qiqie n teha..=p

ni lah 5 org ahli group bahasa jepun aku..

2 Comments:

  1. Nur Nadhirah Azmi said...
    g berlakon kat jepun baru real skit....sapa lan?hehehehe
    akusygdia said...
    berlakon kt jepun ye..xnk lah berlakon kt sane..nk trs blaja je kt sane..hihi..lan...classmate lah..kan byk dh gmbr2 dia b4 ni..hihi

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails