Saturday, October 31, 2009

++dOne da 1st paPEr++

yeah...
already done my 1st paper..(subject Corrosion)
2 more papers are waiting..
CAD/CAM & Colloid...
wait 4 me...
=p

lame giler aku x lyn blog aku ni..
sorry Blog ku cyg...
aku busy giler..
bese lah dh msk minggu exam ni..
keje aku bgn pg..
mandi2 kuar g study kt fact..
then mlm lak cont study kt lib..
around kul 11baru blk umh...
blk dh penat giler..
mate pn x larat nk buka..
pe tah lg nk buka laptop ni hah..
huhu

tp ari ni aku melepaskan gian meninta kan somethng atas wall blog aku ni..
sbb dh rindu sgt..
hehe..

erm..xnk dh pk psl paper td..
hope everythng will b ok..
amin..
pasni kena study tuk CAD/CAM lak..
cayo'2x Faralinda..
=p

today is 31st Oct..
xsampai sebulan je lg aku kt shah alam ni...
aku dh nk tggl kan alam degree aku..
uwaa....
sedih nyer..
plg sedih nk tggl kn org2 tersyg...
huk huk huk..

2-3 ari ni aku x sht..
batuk, selsema..huhu..
shah alam di landa musim hujan skrg ni..
setiap hari hujan..
kena lah aku yg cengeng ni..(cengeng ni bahasa jawa..mksudnyer cm bdn x kuat ler..hihi)
ni pn baru pas mkn ubat..lemah je..
erm..mmg byk tul dugaan dh sem2 last ni..
huhu

xpe..cik faralinda kn kuat..
cayo'2x...



4 Comments:

  1. ~~WiLd roSe~~ said...
    GudLuck Fara..
    All da best k
    Chaiiyookkk
    Lia3003 said...
    ha..goOd luck 2 u
    Nur Nadhirah Azmi said...
    kalu ronggeng plak? maksudnya ape?
    akusygdia said...
    to fizah : thanks fizah..gud luck 4 u too..cepat2 dpt keje..leh aku pow..hihi

    to norly : thanks cikgu..hihi..nnti nk tumpang naik kete baru ko..=p

    to nad : ronggeng rokiah ke?hihihi

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails