Saturday, October 3, 2009

Lame dh aku x tulis kt blog ni..
busy sgt minggu ni..
baru seminggu blk sini..aku rs dh cm sebulan lak..hihi

Hari ni aku sonok..
so i'm mood in blogging...

Pg td aku ada jamuan..
utk Anugerah Dean's List..
di sebabkan skrg ni musim raye..
so dorg wt cm jamuan raye lah..

venue : SACC Convection Center (SACC yg baru,sblah PKNS..)
time : 8.00 a.m - 2 p.m

ni lah antara dinner dekan yg plg best pernah aku g..
b4 ni x pernah pn wt kt tmpat cmni..
plg koman pun..dewan dlm UiTM je..
kali ni Dekan Faculty ktorg baik hati lak..
nk berbelanja lbh..
hihi

n cm bese lah..
yg plg aku suke dlm event2 cmni..
pe lagi..
bergambar r..
dr mula dtg..
sesi mendengar..
sesi mkn..
after majlis habis..
sume di selangi ngn aktiviti bergmbar ktorg..
msg2 sibuk bawa camera..
entah bape byk ntah..
jap2 posing..
hish2..mmg ktorg ni giler camera tul lah..hihi

masa sesi mkn pun best giler..
meja ktorg 2 org je lelaki dr 10 org..
tp makanan kt meja ktorg plg byk..
bkn bdk2 lelaki tu yg amik..
tp ktorg ni hah..
msg2 kuat mkn..
mane x naik bdn msg2 lps raye ni..
aku ni pun..
pipi dh mcm apam dah..hehe

selain dpt sijil..
yg plg best..dpt duit skali..
rm50..
leh lah wt shopping lg..kikiki

ni antara pic yg best..
byk lg..
tp x sempat lg amik kt bdk2 ni..

Ni lah aku...
ni baju raye hitam aku yg x sempat nk di pakai lg..(pd kwn ku..ni lah baju hitam aku..=p)

ni lah miss qiqie..kwn same gelak n study aku..=p

aku n teha..(dh cm bergmbr ngn adik lak..hihi)


hah..2 pics ni ktorg bergmbar dlm toilet..(toilet pn nmpk cntik bile kena gayae nye..hihi)

Align Leftms ni dh kelaparan..gelas pn jd ler..hihi

tgk aku..tembam kan..ermm..mkn byk,tp pipi je yg nek lbh..hehe

aku n qiqie lg..=p

aku n Lielo..

ni lah ahli2 meja ktorg..meja 28..meja plg best+sporting..=p

ni lah bdk2 kls aku yg dpt dean's list gak..

kami ngn awards msg2..=p

ni mjlis dh abis..tp sibuk nk bergmbar lg..hehe

both of them...r my bestfrenz...luv them sooooo much..=p

jom balikkkkk...hehe..=p

Sekian saje tuk hari ni...
esok2 aku tulis citer len lak..hihi
papai...

2 Comments:

  1. Nur Nadhirah Azmi said...
    akak ke ni.....dah serupa datin...hahaha
    akusygdia said...
    hehe..
    datin wan abe kot..hihi

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails