Thursday, June 18, 2009

khAmiS yg iNdaH






























hehe..
ni pic utk ari ni plak
ari ni hepy skit
skt perut gelak dok lyn kak wan je
hehe
aku ajak kak wan amik gambar sekali td
dia bsg plak muka dia nmpk tembam
alah same je tembam ngn muka aku ni
hehe

smlm aku tersilap send msg kt '---'..
huhu
erm..camne ntah leh t'silap send
ms kt office ak ad bg comment kt fs dia,maybe pale otk aku still pk psl dia je kot..
huhu
entah lah..
dia mrh bile aku ungkit blk..
tp cmne aku nk lupe..aku syg dia beb
'boy'..
tau x aku btl2 syg kt ko..
huhu
tp aku t'lmbt sdr yg aku syg dia..
aku sdr bile dia plak dh start berubah hati..
arghhhhhhhhh...
aku mmg ego selama ni
aku x pernah nangis bile aku clash ngn saper2 b4 ni
sbbnyer aku x pernah syg lelaki cm aku syg dia..
tp ngn dia..aku xleh handle
mmg aku nangis mcm bdk kck..
aku call liza mlm tu,liza r jd tmpt dgr citer aku..
liza siap msg n marah2 dia..
huhu
dpn rumet2 aku aku ketawa,ble aku ingt blk psl dia,aku cpt msk toilet..
aku nangis lg..sorg2..
mmg aku xleh lupe smpai skrg
cinta utk dia dh xde kot..
tp aku mmg ssh nk lupe or maaf kan apa yg dia wat kt aku..
sbbnyer..
dia lah satu2 nyer boy yg leh wat aku nangis n btl2 rs d tggalkan..
camner lah aku nk luperkan sume ni????????????????????

psl mezy plak..
aku mls amik tau
aku x mrh pn even aku dpt tau dia dah ad awek
yelah dia yg ber'ia2 usha aku
tp mmg aku x lyn sgt pn
aku x suka btl lelaki yg suka memaksa
huhu
hye hye bye bye lah mr mezy..
liza pn x bg aku lyn mezy lg

aku geram btl kt 'kwn' aku
ada ke patut dia ckp 'dia dh jth cinta kt aku'
merepek btl..
main2 plak psl ni
mmg nk kena sekeh dia tu..hehe
ari tu dia yg beria2 wt perjanjian
ktorg xleh jth cinta..
siap wat srt p'janjian lg
org lain srt p'janjian htm putih..
tp ktorg purple pink..
mmg dua2 sengal..
hehe

ari ni dh ari khamis
kjp btl ms berlalu kan
esok dh jumaat
yahoo...weekend tibe lg
hehe
mlm ni nk tipon mak r
windunyer kt mak+abah+dayah+abg2 n akak aku
ktorg ni dh jrg jumpa
msg2 dh keje n dok jauh2
huhu
mak..tunggu..
mlm ni linda tipon..
hehe
manje btl aku even dh bsr pnjg ni..hehe

k lah..
dh pnjg sgt aku tulis ni..
cont esok lah plak

2 Comments:

  1. ++ aKuAqiLaH ++ said...
    aku ade tulis bnda br kat blog aku..
    pas bc bnda tue nnti ko msg lah aku ye..
    abg aku tue masuk keje petang..
    so, aku nk pendapat dr ko sket..
    tlg ye..huhu
    akusygdia said...
    ok..
    nanti dah bace aku msg ko k
    dun't worry babeh
    tp mmg kan..
    luv ni entah aper2 je kan

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails