Tuesday, November 17, 2009

++kE'busy'an bErmuLa++


dunia penuh busy ku bermula...
bekerja sehari suntuk bersama my Lappy ku ini..
aku sdg bertungkus lumus menyiapkan report terakhir "Cik Thesis" ku ini...
ni lah keje terakhir ku b4 alam Degree ini ku tggl kan...
so..
akn ku usaha sebaik mungkin..
memberi perkhidmatan terbaik, cemerlang n terbilang utk Cik Thesis aku ni..
(smngat waja ni..=p)

kwn2 ku...
beri kan aku secebis smgat mghabiskan sisa2 keje ku di alam degree ini..
kerana hati ku dh melonjak2 utk pulang ke teratak ayah dan bonda ku..
lg2..aku tgk dunia shah alam sudah semakin kosong..
berduyun2 student dh plg ke kg halaman msg2..
tggl kami2 je...
di ulang...
tggl kami2 yg xseberapa kerat ni..
huhu

tp xpe..
aku tau doa emak n abah sentiasa mengiringi aku di sini...
so Cik Faralinda...
do ur best 4 ur last work...
cayo'2x...
Gambatte ne...


b4 tinta ini ku tamat kan..
ingin ku jerit kan di sini...
"D"
aku merindui mu...
(gatai jap..hihi)

4 Comments:

  1. bie@ayang said...
    aja aja fighting...
    gud luck tuk kamoo cik fara!!!!
    akusygdia said...
    to teddy : thanks...cayo'2x..same2 kite berusaha..=p
    Lia3003 said...
    Nak tengok D
    akusygdia said...
    to norly : nk tgk 'D' aku ye..blh je..dia ade dlm blog aku ni gak...xkn nk letak gmbr boy len dlm blog kalo pic 'D' aku sndiri xde kan...so pndai2 lah teka sendiri..xkn xleh agak yg mane 'D' aku tu..=p

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails