Monday, July 26, 2010

++Ia tUmPah jUa++


buat sekalian kali nyer...
air mata cik kuna tumpah jua...
setelah sekian lame air mata ini tersimpan kemas...
tp skrg ia dh x mampu di thn lg...
cik kuna sgt rapuh saat ini...
ego-ku tumpah jua...
uwaaa...

smpai nyer ati kau...
kejam nyer kau wt aku mcm ni...huhu
n plg geram coz ptg td tbe2 dpt email dr awek kau..
sound suh aku jgn kaco kau lg...
hey...kau yg wt aku marah...
sila trg kn pd gf kau tu ye...
aku xberniat n xpernah ter'pk pun nk kaco kau...
kau sndri yg xpernah nk trs trg psl awek kau..
mane aku tau ko betul2 ade awek..
kau yg tipu aku...
di terang kn di sini..
kau yg tipu aku..
bukan aku yg tipu kau...
hey kau yg hipokrit...
tlg jgn beban kn hidup aku lg k...

aku blh pergi...
tp jgn sesekali ko cr aku lg..
delete name aku dr YM ko..
delete name aku dr FB ko..
delete name aku dr email2 ko..jgn hntar email2 kt aku lg..
delete phone no aku...
delete sume gmbr2 aku yg ko ade..
n last..delete sume kisah kite..

aku benci kau..
manusia hipokrit...

Tuhan...
kalo jln ini yg terbaik utk-ku...
aku pasrah...
beri kan aku kekuatan ya Allah...
x terdaya rs nyer ni...

tp aku ingt pesan kak ecak...
pesan kak fiza...
n pesan org2 sekeliling yg msh menyanyangi aku...
biar lah org main kn kite fara...yg pnting kite x buat dia...
yup..dulu aku pernah main2 kn ko..
tp ms tu aku terpakse...
n aku dh minta maaf..
kalo skrg ni ko wt aku blk ngn tujuan nk bls dendam..
terpulang lah...
tp ko mmg berjaya...
berjaya wat aku benci ko...
thanks a lot my dear salam....

jgn cr aku lg...
aku benci ko...



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails