Sunday, November 8, 2009

++sGt2 x sUker++

Aku rs sgt hepy hari ni...
sbb dpt jumpa 'D'..
hehe...
"d"...kite still windu awak tau...hihi..=p

tp hari ni aku skt hati..

benci mengenangkan de org hipokrit yg x sdr diri d sekeliling aku ni..
ckp belakang bkn men lg..
berapi2...
tp bile dpn pijak semut pn x mati..
alasan...
xnk gaduh2 konon..
nk jaga air muka sendiri lah tu..
konon nk bg org len nmpk yg korg tu...(tuttttttttttttt)
BAIK SGT LER...
KONON jer.....

tp bile org len wat..
korg ber'ia2 ckp..

"aku x setuju.. aku x suke.. x aci ler mcm tu.. xpatut.. n mcm2 lagi lah.."

tp ni sume di blkg je..
bile dpn2...trs je ckp..

"kite ikut je.. xnk lah gaduh2 ni..."

giler HIPOKRIT...
mmg aku x suke r..

sbb aku dh di biasa kan..
utk x jd seorg yg hipokrit...
kalo x suke aku ckp je..
citer blkg aku berani bawa ke dpn..
tp pas settle..
aku trs settle je..
aku dh x kn ungkit n ingt2 lagi pastu..
kire settle n trs settle,,,

tp skrg ni aku lak yg jd mangsa..
slh org len..
topik org len..
tibe2 kami yg x seberapa yg berani n x hipokrit ni lak yg tibe2 jd mangsa..
kami lak yg jd mangsa..
tibe2 je kami lak yg cm disisihkan..
pe hal lak...
mmg x sdr diri lah org2 hipokrit tu...

xpe..
aku doa je..
moge Tuhan tunjuk yg mane betul..
follow r perangai nk jaga air muka sndiri tu..
smpai kwn sndiri pn ko dh NK WT MUSUH..


8 Comments:

  1. ++ QiqIE LaLa ++ said...
    salam..
    jujur dr ati nie ingin menyatakan bahawa aku bkn lah baik..aku sedar sapa aku..aku mmg x baik..aku mmg hipokrit..aku mmg dpn pijak semut tak mati..ckp blkg bleh, tp depan takut..ye,tue suma aku..aku tau..aku sedar..aku aku terima benda tue..terima kasih lah sbb menegur sikap aku tue..byk sikap yg tak baik ade dlm diri aku..dan utk pengetahuan ko,aku bkn lah buat2 baik..sbb aku tau aku bkn lah baik sgt..aku tau diri aku..dan aku xde niat nk jaga air muke aku sndr..aku pk kan sume..tp rupe nye ape yg aku buat x betul..may be skrg ko dh x ske kwn ngan aku..tak per aku terima..cuma satu aku nk mintak..halalkan segala bnde yg aku dah ambk secara sengaja ataupun tidak..thanks for being my friend..mgkn sbb ko dh cukup faham aku, ko bnci aku..aku x pernah buat kwn sendiri musuh dan aku x pernah wat musuh tue jd kawan aku..itu ko perlu tau..aku nk sgt yg kite tegur balik..tp dr gaya ko mcm ko dh x nk kwn ngan aku lg..tak per lah..terima kasih sbb doakan aku agar diberi petunjuk..terima kasih wahai sahabat ku..aku doakan kabahagiaan ko dunia dan akhirat..
    Nur Nadhirah Azmi said...
    ????..apa ni....????
    f.a.r.a.h said...
    farra, rilek2. nak exam nih. x elok gado2. ;)
    Putra Al-Maliki said...
    sabau yer farah.. sabau tue separu dari iman.. =)
    akusygdia said...
    to nad : diam2 sudah..xpyh nk pelik..xmustahil pn benda2 cmni kan..name pn hidup..follow je r..

    to farah : erm...ni dh agak rilek r ni farah..kalo x nk ketuk je..puas hati..=p

    to putra : orait..ngh dlm proses bersabar ni..hihi
    Nur Nadhirah Azmi said...
    akak..bg la peluang kedua..ketiga..or keempat..stiap org x kan lari dari wat kesilapan...maaf merupakan pengubat yg paling mujarab ..(sorry byk2....nad hnya hujah pndapat nad...x salahkan....)
    Rashid said...
    ermm.. apa kata kita saling memberikan 'bunga mawar' agar semuanya kembali tenang dan damai.
    akusygdia said...
    to nad :...everything was going fine...=p

    to rashid : yey..dh bg bunga mawar tu n i got back dat bunga mawar..yg lg segar n wangi..=p

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails