Friday, September 4, 2009

++keSian Kwn Aku++

erm...
ptg2 ni aku nk bercerita psl kisah kwn ak lah..
td ada kwn aku cerita mslh dia kt aku..
kesian sgt citer dia..
yg mula2 dia citer psl 'ex gf; dia yg tibe2 dtg blk..
erm..cmni lah bile ad 'ex' kan..
kite akn rs serba salah kalo 'ex; kite tu dtg blk..
sbb org tu kite pernah syg..
tp yg plg kesian kt kwn aku ni..
'ex' dia tu dh jd tunangan org pn..
pastu tibe2 muncul blk..
n tnye soklan2 bodoh lak tu..
ade ke patut dia tanye kt kwn aku ni nape kwn aku mrh sgt kt dia..
sengal gak gurl tu ek..
blh lak dia tanye cmtu..
cmne kwn aku x mrh ngn dia kalo dia leh tunang ngn org len..
ni lah kategori org2 yg ada otak,tp x mo pk..
huhu

n lg 1 masalah kwn aku ni..
dia baru tau yg dia sebenarnyer dah kena tipu ng kwn dia sendiri..
mslahnyer bkn baru sekejap kena tipu..
tp dh 4 thn..
kwn dia tu amik kwn aku punye brg..
then dia guna untuk benda2 lain..
x silap aku untuk bil maxis n celcom..
n lesen gak kot...
so apa2 saman..
rsnyer kwn aku ni yg kena byr..

jahat kan kalo ada kwn yg mcm tu..
dlm dunia skrg ni mmg sgt memeningkan..
kwn sendiri pn blh tikam kite dr blkg kan..


dunia skrg ni mmg sgt2 menakutkan..
ssh btl nk jumpa org yg btl2 blh di percayai..
baik lelaki mahupun perempuan..
same je..
so kwn2 ku kt luar sane..
same2 lah kite ingat.. jgn mudah sgt percaya kt org..
kdg2 kwn yg kite dh kenal lame lg merbahaya..
sbb dorg lah yg byk tau kelebihan n kekurangan kite..
huhu

erm..
pada kwn ku..RASHID
fara harap sgt rshd bersabar k..
xpyh hiraukan lah dat gurl tu..
dia dh jd tunangan org pun..
dh ada life sndiri..
dia saje nk wt kamu sedih je..
so lupe kan je lah org cmtu..

x pyh sedih2 pk psl org yg x pernah pk psl kite..
apa yg penting kt dunia ni..
kite wt something yg mengembirakan diri sendiri je..
kalo ada org2 yg hanya membuat kite sedih..
juz ignore or leave it..
kite berhak tentu kan n cari kebahagiaan n kegembiraan utk diri kite ni..

kwn2 itu mmg penting..
kwn2 ada lah segala2 nye bg kite..
tp kalo ada kwn2 yg kite rs kite xleh percaya n hanya membuat kite derita..
itu bkn kwn name nye..
tp lawan..
so..
pk2 kan lah sndiri k..
hidup ini indah sebenarnyer kalo kite dpt belajar memahami n menghargai byk perkara..
trust me..=p



kite sendiri yg mewarnai hidup kite ni..
so pandai2 lah kite pilih color yg blh menceriakan hidup kite..
hehe...
colorfull bring happiness 4 us...
=p

2 Comments:

  1. Nur Nadhirah Azmi said...
    ada juga kwn yg akan cari kita bila kita senang...bila kita susah dia akan lari jauh dan sejauhnya.....
    akusygdia said...
    betul tu nad..
    akk setuju..
    dunia ni ramai je kwn yg cmtu..
    time senang cari kite..
    tp time kite ssh..
    awal2 dia dh angkat kaki..huhu

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails