Saturday, August 1, 2009

++miLik sapE hAti iNi++

Cuti seminggu ni membuat kan aku punya byk ms utk ber'pk n merenung blk hidup aku ni..
kenang blk perjalanan hidup aku selama ni..
byk yg manis dr yg pahit..
tp ad 1 benda yg dr dulu lg aku x jumpa jawapan nyer...

soal 'HATI'...

memikir kan soalan ni jiwa aku x tenteram..
ad 1 mlm ms cuti ni aku xleh tido..
dr kul 11 mlm smpai kul 5 pg..
aku dok pusing2 je..
memaksa mata utk tido..tp xleh gak
sbb dlm pale aku bermain byk perkara..
mengingati ksh2 org2 yg pernah hadir dlm hidup aku..
dr dulu smpai skrg..
org2 yg mungkin telah or pernah aku kecewakan..maybe scra x sengaja..
org2 yg pernah mengecewakan aku..maybe scara sengaja..
org2 yg xpernah penat ng aku..
org2 yg sntiasa ada kt sisi aku tp aku x pernah sdr kehadiran nye..
entah lah...
aku tanya hati aku...apa yg aku nak..
apa yg aku inginkan dr sebuah 'relationship'?
tp aku sndiri blur ngn apa yg aku nk...

untuk berhenti kecewakan org..
aku terpakse kecewakan ramai org
padahal hakikatnyer aku xnk kecewa or sakitkan hati sape2..
aku bkn jahat..aku xpernah amik ksmpatan utk lukakan hati sape2..
tp entah lah..

aku dh amik sedikit pendekatan..
sikit je..
aku nk buka sedikit pintu hati aku ni..
utk sape tu aku x berani nk gtau..
huhu..
so..same2 kite berpk..
milik sape hati ini???

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails