Friday, August 14, 2009

++i'm nOthiNg++

still in friday...
ingt nk wt keje mlm ni..
tp xde mood lg nak menaip..
n memerah otak..
(sbnarnyer mls...seru x smpai lg..hihi)

td tgk citer jap..
ni ngh tunggu citer 'nur kasih'...
nk download utk episod 12 lak..
x sbr nyer nk tgk..

sejak ym ng "_ _ _ _ _" mlm smlm..
rs cm windu sgt kt dia...
rs cm nk msg je ng dia cm dulu2
tp dia kate dia takut nk msg lame2 ngn aku..huhu

erm...dia mmg x pernah berubah kn..
still same cm dulu..
baik..n mcm2 r..
tp aku rs aku je yg byk berubah..
byk sgt..
smpai kdg2 lupe psl dia..
msti dia dh byk terluka ngn sikap aku kan..
erm..kalo lh ms leh di putar..
mmg byk benda yg aku nk ubh blk..
aku syg dia..
tp aku rs cm ada barrier je antara ktorg...
(or aku sndiri yg cipta barrier tu???)

tp entah lah..aku kne ingt n sedar..
sbb...skrg aku dh byk tggjwb lain..huhu
byk hati yg aku kena jaga..
wahhhhh..
penatnye hidup tersepit cmni...
nak pilih yg menyayangi or yg di sayangi???
kalo leh aku jeritkan kt 1 dunia..
mesti lega kan..
x sbrnye nk tunggu ms 4 thn dr skrg..
aku dh penat...
penatnye utk wt pilihan..
huhu

kdg2 aku rs..
-alone-
kdg2 rs sume org ada...
n kdg2 gak rs cm aku ni nothing...
huhu...


0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails