Tuesday, August 11, 2009

++hAte+bEnCi++


aku sgt2 marah mlm ni...
suke2 boy je nk sound aku...
marah aku konon..
sbb publish pe dia ckp dlm blog aku ni..
alah..
asyik nk jaga ati dia je
asyik kena jaga air muka dia je
asyik dia je yg btl..
asyik2 dia..
sume dia je yg baik..
mentang2 dia yg tggl kn aku..
skrg ni aku lak kena ikut ckp dia
kalo dia minta maaf..
kena maaf kn..
senang je dia minta maaf er?
sng btl ckp..
hish..mamat cmni..
kalo ade dpn mate aku..
mmg aku dh...
hish...xtau nk ckp
sgt geram..
n so sadddddddddd...
kejam nyer dia..
wt aku skt ati..
tp hlg aku luahkan perasaan aku lak..
amboi..
pndai lak nk malu ngn org...
yelah boy..
awak tu lah lelaki plg baik kt dunia ni..
konon je..
dulu aku admit..
dia mmg baik..
tp lps apa yg jd..aku dh mkn kenal
dia sbnarnyer antara org yg plg selfish kt dunia ni..
poyo.. n mcm2 r...

kalo nk mrh aku marah lah..
tp apa aku kisah
dia bkn sape2 pn pada aku..
n aku x harap n x nk dia amik tau psl aku lg
lg tenang + aman hidup aku
dtg nk baik kan keadaan konon..
arghhhhhhh..
xde mknenye..
huhu

ada sesetengah org yg aku dpt maafkan kalo dorg wt salah kt aku..
tp org tu semestnyer bkn dia
sbb dia dh terlalu menghampakan aku
aku xkn dpt lupe n xmungkin aku dpt maaf kan dia..
never...
i hate u boy...
i hate u sooooooooooooooo much..
huhu
aku pernah syg dia..syg sgt2
so skrg ni mmg masa utk aku benci dia lak..
so aku akn benci dia byk mane aku syg dia..
huhu
n sbb benda ni..
aku pn jd benci kt diri aku sendiri
benci sbb aku pernah syg dia..
benci sbb aku kenal dia
bendi sbb sume ni jd..
huhu

Ya ALLAH...
beri aku kekuatan..
aku bkn org yg jahat sgt
aku x niat nk benci or sakit kan ati sape2
tp aku juga insan biasa
aku gak lemah cm org lain
aku lemah sgt2 sebenarnye..
aku tunjuk krs kepala ni sbb aku nk lwn perasaan aku ni
aku bkn sedih pe
aku sedih sbb xde org pernah wt aku nangis dgn teruknye..
dia je lah
dia sorg je...
huhu

n sbb dia
mcm2 jd
dia xkn tau
n dia xpernah nk amik tau...
yg dia tau..
sume benda ni bese2 je
huhu
Ya Allah...beri aku kekuatan ya Allah..
aku xnk nangis lg...
huhu
berdosa kah aku jd insan yg pendendam???
tp aku x berniat pn..huhu


0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails