Thursday, July 2, 2009

++miMpi bOy???++

waaaaaaaaaaaaa.........
mlm td aku mimpi boy..
huhuhu
nape lah aku leh mimpi dia
aku dh xnk ingat dia..
nk lupe kan dia..
xnk ingat ape2 dah..
tp tibe2 je dia muncul dlm mimpi aku..
waaaaaaaaaaaaaaaa....
bencinyer...

so ari ni jiwa aku x tenang..
aku ni pntg skit..
kalo aku dh lupe psl dia,
aku lupe trs
tp bile dh teringat blk..
mmg ssh nk lupe..
huhuhuhu
seksanye perasaan kan
huhu

n ari ni gak tibe2 igt psl lan
sbb td dok citer kt 'kwn' aku tu psl ksh cinta bersegi2 aku ni
ari tu wawa citer kt aku yg lan slalo ckp kt dia..
yg lan tu btl2 syg kt aku
lame dh dia tunggu aku
entah lah
ad byk perangai dia yg aku xleh trima
huhu
cinta???
mmg memeningkan
huhu
n ari ni mmg kepala aku pening..

sedih mimpi boy tggalkan aku mlm td pun terbawa2 ke alam nyata ni
sayu je rasa ati aku ari ni
huhu
boy boy..
nape lah ko masuk dlm mimpi aku lak???
huhu

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails