Tuesday, July 14, 2009

++kaHwin???

ermm......
tibe2 td ada mamat tu msg aku n tanya bile aku nk khwin???
khwin...
calon pn xde..cmne aku nk khwin
hehe
entah lah..
pale aku skrg ni x pk lg pn psl khwin

kdg2 jeles gak tgk kwn2 aku coz ada yg dh khwin..ramai gak r
n yg lain plak status..'gf org'..
tp nk wt camne kan
dh nasib aku cmni..
xdpt dh nk tukar blk
hehe
so skrg go on je ngn life sedia ad yg kdg2 memeningkan ni
huhu

byk lg aku nk kejar dlm hidup aku ni
impian pn byk
so..skrg ni mls nk pk soal2 camni
ada jodoh..1 day nanti aku khwin gak
hehe

tunggu 'kwn' aku ni lmbt sgt lah dia nk on9
kuar g mane lah tu
nanti blk cnfirm dia dh ngntuk
pastu trs tido..
debik baru tau
hehe

2 Comments:

  1. cTie zAr said...
    fara nak kawin???
    ye ye fara nak kawen...

    hekheks..
    alah ade jodoh nnt msti kawen ounya lar..
    kita tggu dan lihat..
    tp fara kena usaha gaks...
    akusygdia said...
    hehe
    kite mmg usaha
    tp wt ms ni usaha x sungguh2 lg
    hehe
    doakan kite ye
    amin

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails