Thursday, June 25, 2009

> +kEsEdiHaN meLaNDaku+ <

ari ni aku x sht
batuk pn mkn menjadi2
pg td mcm xnk bgn je
tp mengenangkan keje,kena gak bgn
bgn2 trs pgang nset..
bace msg yg msk after aku dh t'tdo
smpai ati 'kwn' aku wt aku cmni...
perlu ke tarik diri???
mcm2 dlm pale otk aku ni..
huhu
hari yg sgt sdh n boring melanda ari ni
a big disaster..

xtau nk ckp pe n xtau nk luahkan camne

slh aku ke org jth cinta kt aku?

slh aku ke aku baik ngn org?

slh aku ke klo hati aku fobia nk trima org?

slh aku ke klo aku xsdia nk serius ngn sape2?

huhuhuhuhuhuhuhuhu

xblh ke aku kwn ng org n anggap mcm biasa?

nape msti nk trk diri sbb dh jth cinta kt aku?

ermm..aku fhm..
sbb nk jaga ati sndri kot..
xnk ati sndri sedih..
xnk mghrp lg kt aku yg xleh bg apa yg org dia nak..
xnk diri sndiri mkn terseksa sbb makin lame mkn jth cinta kt aku..
ye kot..
kwn aku ms ym td pn ckp camtu..

tp sape nk jga ati aku???????????????????????

dr dulu aku hadapi mslh camni
kwn2 lelaki aku ramai yg trk diri bile dorg sdr dorg jth cinta kt aku..
n aku x trima..
aku x trima bkn sbb aku x suka..
tp aku x bersedia...

aku baru hlg org aku syg 4 bln lps..
aku fobia nk syg org..
n aku jga fobia nk d sayangi..

'kwn' aku tau perkara ni dr awal2 lg..
n dia gak suggest wt perjanjian tu
yup..aku tau soal hati ni xleh d kawal..
tp...
pk lh awal2 ..
pk ati aku gak
skrg ni aku nk cr kwn..
tmpt luah mslh aku..
tp kalo sume nk trk diri..
xpe lah..
pegi je lahhhhhhhhhhh...
aku xnk halang..

aku P.E.N.A.T..

Aku x tau nk wtpe..
batuk makin menjadi2
naik smpai kepala
kepala aku pn dh berat ni
skrg plak musim hujan
asyik kena hjn plak tu...

MAK..............
LINDA RINDU...
NK BLK UMAH..
KT UMAH JE ATI LINDA BTL2 TENANG..
LMBTNYER ABS PRACT..
BORING LAH..

XNK PK APA2 DAH..
LPS NI NK JD APA PN JD LAH..

I'M SO T.I.R.E.D...

Rasa cm nk bawa diri g pulau..
dok sorg2 kt situ..
xnk ada org kaco..
tngkan jiwa n fkiran aku yg mkn berserabut ni
pk n renung blk diri aku ni

ya ALLAH..
BERI LAH AKU KEKUATAN
BERI LAH AKU KETENANGAN
BERI LAH AKU SEDIKIT KEBAHAGIAAN...
amin...

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails